четверг, 24 февраля 2022 г.

Прощавай зброя?

Зранку хотілося так багато сказати... Стільки цитат одна за одною спадають на думку...

Але єдине, що я пригадую зараз - це власні відчуття з дитинства. Коли без попередження (як це зазвичай бувало в Барнаулі у разі навчальної тривоги) раптом посеред дня тишу і спокій розірвала сирена тривоги.

Здається, це був 1983 чи 1984 рік. Апофігей апофєозу радянської імперії. Я був один на дворі і якось не було нікого, ніби вимерли усі сусіди. Я ніяк не міг зрозуміти, що ж робити, озирався по сторонах, побіг додому, і, зрештою, сів на сходи у під'їзді на першому поверсі та став плакати.

Я очікував, що все, це кінець. Зараз прилетять ракети і знищать мене разом із містом, в якому я живу. За кілька хвилин в той самий під'їзд зайшла Мама. Це було несподівано, тому що зазвичай вона не приходила на обід. А тут це було ніби явлення ангела, що зійшов з небес щоб урятувати мене.

Мама приходила уві сні ще минулої п'ятниці. Загалом, здається, всі родичі з того часу приходили. До сьогоднішнього ранку я вважав, що це вийнятково через мою зануреність в історію роду і пошук родичів.

Але бачу - ні. До того ж виявилося, що не тільки зі мною таке було. Наші предки прийшли до нас зараз. Напевно, щоб попередити та допомогти. 


Інша історія - варта окремої публікації без коментарів. Ввечорі 22.02.2022 мав розмову з другом дитинства. Пробував пояснити йому, що до чого... Давав різні приклади і статті про цивілізації і різницю світів, казав про те, що наступна війна буде останньою і найбільш руйнівничою в історії людства...

Глухо. Ось що він вважає за правду. І сьогодні о 4:30 ранку весь світ побачив, як реалізується їх варварське плекання домінування і знищення...


Комментариев нет:

Отправить комментарий